Aars har de perfekte rammer til et stort stævne som det netop afholdte, og lederne fra BMI Badminton vil gerne sende en kæmpe ros til arrangørerne hos Aars Badmintoklub.
I alt 6 badmintonspillere med deres forældre har været afsted fra Bjergby Mygdal Idrætsforening. Spillerne viste igen, at de har et fantastisk sammenhold, og de er gode til at hjælpe og heppe på hinanden.
Spillerene der var været til stævne i Aars:
– Guld i U9 D HD med X-makker
Kristoffer Helenius – Sølv i U11A/U13B HD med X-makker
Kristoffer Helenius – Sølv i U11A HS
Laurits Edslev – Guld i U11A/U13B HD med X-makker
Laurits Edslev – Guld i U13B HS
Freja Edslev, Marcus Løth og Malthe Arne Sørensen spillede nogle gode og tætte kampe.
Virkelig flot præstation af alle og tak for en hyggelig weekend, lyder det fra René Thomsen.


