Du vil som business controller have arbejdsområde i krydsfeltet mellem forskellige teams i virksomheden som bl.a. er salg, logistik, lager, produktion og finans.
Herudover vil du også være i kontakt med kolleger i koncernens danske og udenlandske salgsafdelinger. Vi søger derfor en serviceminded team player, der respekterer det fælles ansvar for løsning af de daglige udfordringer i virksomheden.
Jobbet
Da stillingen er nyoprettet, kan du selv være med til at definere stillingen og jobindholdet. Vi forventer, at du er opsøgende i dit job og griber de opgaver, der opstår som følge af din nysgerrighed og analytiske tilgang til forretningen. Jobbet vil bestå af en kombination af ad hoc opgaver samt faste operationelle opgaver.
Dine opgaver vil bl.a. være:
• Assistere logistik teamet med beholdningsafstemning
• Monitorering og tilretninger af prissætninger på varer
• Analysering af prisaftaler vedr. indkøb af serviceydelser
• Bistå andre afdelinger med driften af forretningssystemer
• Understøtte det kommercielle team med analytisk indsigt via BI systemer eller ad hoc Excel rapportering
• Vedligeholde og opdaterer data i koncernens ERP system
• Deltage aktivt i større og mindre forretningsprojekter, der bl.a. understøttes af IT
• Analyse af interne processer og facilitering af eventuelle ændringer
Jobbet refererer til koncernens CFO, og du bliver en del af et team på i alt 10 erfarne medarbejdere, der er ansvarlige for controlling, budgettering, økonomiske rapportering samt udvikling af interne processer. IT værktøjer er en vigtig brik i en moderne økonomiafdeling, vi forventer derfor, at du er yderst proaktiv i forhold til at udnytte mulighederne heri.
Personprofil
Vi søger en person med en god kommerciel forståelse. For at få succes i rollen forestiller vi os, at du har en uddannelse inden for økonomi/controlling.
Alternativt kan relevant praktisk erfaring også gøre dig i stand til at bestride stillingen.
I Nordic Seafood arbejder vi med en agil tilgang til vores forretning. Derfor er viljen til omstilling og læring nøglen til success på lige fod med erfaring.
Du er en “ørn” til Excel, har kendskab til generelle ERP systemer, og hjemmevant i de gængse IT programmer/hjælpeværktøjer. Du har flair for og vilje til at arbejde proaktivt med digitalisering og procesoptimering. Du har lyst til at arbejde i en stor international virksomhed, hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer sammen med Nordic Seafood, til at opnå fælles fremtidige mål.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et job i et internationalt miljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget. Du kan læse mere om os på www.nordicseafood.com
Stillingen er på fuld tid og aflønnes efter erfaring og kvalifikationer plus PFA pensionsordning og helbredssikring.
Vi søger tiltrædelse snarest efter aftale.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV på mail til job@nordicseafood.com.
Vi holder ansættelsessamtaler løbende i rekrutteringsforløbet, og stillingen er åben, indtil rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Dorte Bødker på telefon 29 48 98 10