Af Bjarne Laustsen MF Socialdemokratiet Når de ikke selv vil tale om deres politik, må vi andre gøre det. Liberal...
Læs mereAnne Jensen Vrensted Da min kæreste og jeg, for snart 3 år siden, bestemte os for at ville væk fra...
Læs mereAf Søren Smalbro Borgmester (V) Hjørring Kommune Som borgmester blander jeg mig kun sjældent i landspolitiske forhold, med mindre der...
Læs mereAf Kristian Bøgsted Fiskeri- og dyrevelfærdsordfører Danmarksdemokraterne Økonomiprofessor Michael Svarer, som står i spidsen for den længe ventede rapport, som...
Læs mereAf Kirsten Bundgaard Børglumvej 144 Brønderslev Hjørring Kommune vil gerne være i front i den grønne omstilling, og har derfor...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem for UFP-Listen Journalist Tolne Ethvert samfund bedømmes på, hvordan det behandler sine svageste borgere, og Hjørring...
Læs mereAf Stefan Karlborg Byrådsmedlem (V) Hjørring Kommune Næstformand i Arbejdsmarkeds–, Erhvervs- og Uddannelsesudvalget Formand for Løkken.dk (Turist-, Handels- og Erhvervsforening...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådsmedlem i Hjørring Kommune Venstre Næstformand Teknik- & milijøudvalget Arbejdsmarkeds-, Erhvervs- og uddannelsesudvalget Bestyrelsesmedlem Hjørring Vandselskab Der...
Læs mereAf Louise Frilev Hirtshals Vi har kunnet læse om Hjørring kommunes Teknik- og Miljøudvalgs beslutning vedr. politiets opfordring til bomme...
Læs mereAf Rikke Kirstine Lomholt Christiansdalvej 83 Vrå Størstedelen af de vindmølle- og solcelleprojekter, som både Teknik og Miljø- og Økonomiudvalget...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.