Kære Hjørring og Frederikshavn kommuner, Jeg er bekymret for de planer, som I har om at tillade vindmøller og solcelleanlæg...
Læs mereAf Rikke Kirstine Lomholt Min mand og jeg flyttede for 23 år siden til Vendsyssel, hvor vi har et nedlagt...
Læs mereAf Lone Marie Nedergaard/GRIB GRIB dig selv… …når livet vælter dig… Nu er der nedtælling til vinter.... fra de livfyldte...
Læs mereDebatindlæg fra Avisen Danmark: Af Charlotte Bagge (M), Torsten Schack Pedersen (V) og Bjarne Laustsen (S). Fiskerierhvervet er ikke altid...
Læs mereAf Kenneth Øhrberg Krag Direktør i Cyklistforbundet Rasmus Prehn (S) Formand for Folketingets Transportudvalg Det forekommer sjældent, at effektive løsninger...
Læs mereForskellige faktorer som øget kvælstof og problemer med sæl og skarv spiller i høj grad ind i, at havmiljøet i de indre farvande er...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup Byrådsmedlem Formand, Sundheds-, Ældre- og Handicapudvalget Venstre Hjørring Kommune. Når udfordringerne presser sig på, kan man...
Læs mereAf Anette Bæk Lågevej 70 Vennebjerg [email protected] Det er jo sådan, at område 16 – Ansøgning om solceller på...
Læs mereAf Svend Høholt Jensen Tidligere vuderingsformand Sindal Man fristes til at spørge, om der er en voksen tilstede? Hørte i...
Læs mereAf Arne Ugilt Sejtrækvej 2 Uggerby Jeg har sendt nedenstående åbne brev til byrådsmedlemmerne. Jeg vil selvfølgelig også indlægge høringssvar...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.