Af Mehrsad Sadjadi Formand for Integrationsrådet Hjørring Kommune Som formand for det - endnu eksisterende Integrationsråd? - er jeg meget...
Læs mereAf Anne Honoré Østergaard Medlem af Folketinget Venstre I årets nytårstale bekræftede Mette Frederiksen min store frygt – at forhandlingerne...
Læs mereAf Tim Jensen Byrådsmedlem Socialdemokratiet Så blev det dagen hvor Messing Jens blev nedrevet. Vi skal nu videre. Som jeg...
Læs mereAf Jan Woller Fisker fra Tornby Nytårsdag den 1. januar 2022 sad jeg og lyttede til talen af statsminister Mette...
Læs mereAf Thomas Klimek Medlem af BFU-udvalget Medlem af Økonomiudvalget 2. viceborgmester, Hjørring Kommune Næstgruppeformand, Socialdemokratiet Hjørring Kommune Socialdemokratiet i Hjørring...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fødevareminister Af Timm Vladimir Gastronomisk iværksætter Bagedystvært Forestil dig et bjerg på flere hundrede tusinde tons frikadeller,...
Læs mereAf Jørgen Bing Medlem af Hjørring Byråd SF Så går 2021 absolut på hæld. I morgen begynder et nyt år...
Læs mereAf Dorte Lyager Hjørring Ej, nu troede jeg lige, jeg havde opnået SoMe´s Nirvana og den højeste anerkendelse.... Min helt...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Blomstermarken 20 Støvring På årets næstsidste dag vil jeg sige tak til alle...
Læs mereAf Frode Larsen Byrådsmedlem Vejbyvej 577 Vrå 2021 blev et mærkeligt år, alt blev jo lukket ned på grund af...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.