Af Mathias Holger Nielsen Konservativ kandidat til KV21 Hjørring Kommune Der er snart ikke lang tid til kommunalvalget d. 16....
Læs mereAf Laila Hyldgaard Tronsen Kirketjener Lønstrup Jeg er kirketjener, en glad en af slagsen, når der er lykkelige begivenheder, en...
Læs mereAf Per Møller 1. viceborgmester (C) Formand Sundhed-, Ældre- og Handicapudvalget Hjørring Kommune Du danske sommer jeg elsker dig…. Og...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Grafen ovenfor er lavet på baggrund af Hjørring Kommunes egne tal...
Læs mereAf Mikael Justesen Foto: Jan Odgaard. Det er det vigtigste, livet har lært mig, og eftersom...
Læs mereAf Thomas Klimek Hjørring Danmarks ”Viktory” har alt mulig grund til at være stolt og ja, grædefærdig over sin præstation...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Ledelsen af Hirtshals Havn har i 2021 været kendetegnet ved manglende...
Læs mereAf Mikael Justesen Det. Gør. Jeg. Ikke. I USA tumler myndighederne med anbefalinger om at også færdigvaccinerede fortsat skal bære...
Læs mereAf Mette Brath Byrådskandidat ved KV21 Venstre Jeg er opvokset i Poulstrup, hvor skolen og alderdomshjemmet lå side om side....
Læs mereAf Lisa H. Pedersen Kandidat til KV21 Venstre Politisk følger jeg med, også selvom at mine jobs hindrer mig af...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.