Af Mikael Justesen Hvem kan bære det ubærlige? Hvem kan skære skarpt gennem dilemmaerne? Hvem kan tage tæskene? Hvem kan...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrdsmedlem Venstre De sidste måneder i mit politiske liv har være lidt omtumlede. Jeg har meldt mig...
Læs mereAf Mikael Justesen Måtte det være tilladt at stille et par spørgsmål? Når nu 22 af de 25 hårdest ramte...
Læs mereAf Poul Møller Pedersen Hjørring [email protected] Ja, nu nærmer kommunevalget sig, og valgkampen er allerede i gang. Arne Boelt tror,...
Læs mereAf Paw Rytter Byrådskandidat til KV21 Socialdemokratiet Christiansdalsvej 83 Vrå Hvem og hvad bestemmer udviklingen af Hirtshals Havn? Fastlægges udviklingen...
Læs mereAf Tina Johanne Søndergaard Lærer og vocalist Hjørring Hjørring. Vendsyssels hovedstad. Ja, HOVEDSTAD! Vi kan gøre det meget bedre for...
Læs mereAf Sonni Vinther Espersen STOP NU for ¤%&”!#!! med at kalde det den 3. Limfjordsforbindelse!!!! Det er den 13. forbindelse! Der...
Læs mereAf Lars Christian Thomsen Byrådskandidat Det Konservative Folkeparti Hjørring Kommune De sidste mange måneder har jeg samme med andre dygtige...
Læs mereAf Per Sørensen Direktør Hjørring Varmeforsyning Der blev i Påsken bragt et indlæg på Nordsøposten med overskriften ”Omlægning af fjernvarme...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri Tirsdag var en god dag for dansk fiskeri. Her landede en...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.