Af Paw Rytter Byrådskandidat Lokallisten Hjørring Kommune I går blev tre kandidater fra det Radikale Venstre småsure over, at byrådsmedlemmet...
Læs mereAf Erik Kjær Jørgensen DF- Lokalformand i Hjørring I forbindelse med et vælgermøde lørdag, udartede en diskussion om indvandring sig,...
Læs mereAf Kurt Mikkelsen Forhenværende bankrådgiver og byrådsmedlem Venstre i Hjørring Hasselvej 8 Hjørring Det er vigtigt, at Hjørring kommune er...
Læs mereAf Mette Brath Frilandsvej, Hjørring Kandidat til KV21 Venstre Jeg følger bekymret gruppen ”Hvor er der en voksen”. Vi kan...
Læs mereAf Martin Rosenkvist Kandidat KV/RV valg 2021 Socialdemokratiet Hjørring Kommune Et utal af undersøgelser over en bred vifte viser desværre...
Læs mereAf Jørgen Rottbøll Horne Nu er der snart Kommunevalg, hvor vi skal vælge de personer, der i de kommende 4...
Læs mereAf Henrik Brixen Byrådskandidat Lokallisten Hjørring Kommune Hvorfor stiller jeg op til byrådsvalget? Det enkle svar er: Fordi jeg føler,...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Det var godt nok en sølle og pauver replik, som de fire Regionsråds...
Læs mereCharlotte Voetmann Nejstgaardvej 105 Tornby Jeg undrer mig over denne salamimetode. Lige nu er der gået politisk spin i ældreområdet....
Læs mereAf Lotte Bergh Jensen Horne Kære borgere i Hirtshals og omegn og kære politikere Jeg tror at alle i Hirtshals...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.