Af Mikael Justesen 2600 smittede på én dag. Vi er kun lige akkurat i november. Vinteren kommer. Og nu er...
Læs mereAf Per Møller Byrådsmedlem Det Konservative Folkeparti 1. viceborgmester Hjørring Kommune Nej, lad os i stedet fokusere på: Tryghed, sundhed, omsorg...
Læs mereAf Per Møller Byrådsmedlem Det Konservative Folkeparti 1. viceborgmester Hjørring Kommune Bedst som jeg troede, jeg skulle under dynen, måtte jeg...
Læs mereAf Jakob Gislund Hasselager 14 Hjørring Snart er der valg. Mange læsere på NordsøPosten må have opdaget, at valget er...
Læs mereAf Mette Præstegaard Byrådskandidat DF Enebærvænget 2 Hirtshals Her i valgtiden tales der meget om stram økonomi, både hos...
Læs mereAf Helmuth Zickert Byrådsmedlem og kandidat Socialdemokratiet Hjørring Den konservative Per Møller er nu parat til at nedlægge 17 plejehjemspladser...
Læs mereAf Michael Jordan Harritslev Byrådsmedlem og kandidat til KV21 Socialdemokratiet Jeg vil nødig virker fornærmet, men jeg er begyndt at...
Læs mereTirsdag aften kunne man i DRs sene TV-Avis næsten kigge ned i min baghave i Hjørring... Anledningen var TV-Avisens fokus...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Spidskandidat i Hjørring Kommune (DF) Medlem af Regionsrådet, Forretningsudvalget Paradisvej 3 Sindal Der er så store forskelle...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Prøvli'athøreher! Da Socialdemokratiet i sidste uge foreslog at vi skulle oprette 20 nye...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.