Af Christian Borrisholt Steen Regionsrådskandidat for Venstre Tidligere medlem af Det Etiske Råd I sidste uge lancerede Digitaliseringsstyrelsen i samarbejde med...
Læs mereAf Anette Bæk Byrådskandidat SF Hjørring Har du hørt om den underskriftindsamling, der er sat i værk på Løkken Strand?...
Læs mereAf Michael Vajhøj Byrådskandidat for Venstre Hjørring Kommune Flæskesteg, frikadeller og rugbrød. Mon ikke det kræver andet og mere end...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Erik Hoegh 300x420 1 Dansk Folkperati Kandidat til Hjørring Byråd Medlem af Regionsrådet i Nordjylland Medlem af...
Læs mereAf Peter Hvilshøj Formand for Erhverv Hjørring Det er en gave til Hjørring, at regeringen har foreslået tre nye uddannelser...
Læs mereAf Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals Jeg tror, tiden er moden til, at alle os, der bor ikke kun...
Læs mereAf Peter Duetoft Byrådsmedlem Socialdemokratiet Hjørring Kommune En dag var jeg i Viborg. Jeg gik tur omkring den smukke domkirke....
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen (DF) Medlem af Regionsrådet i Nordjylland Kandidat til Hjørring Byråd Paradisvej 3 Sindal Det er stærkt set...
Læs mereAf Lone Olsen Byrådsmedlem for Venstre Hjørring Kommune En kort, men dog begivenhedsrig politisk arbejdsuge lakker mod enden og alt...
Læs mereAf Martin L. Petersen Næstformand hos Træ i Byggeriet Massive prisstigninger på en række byggematerialer har fyldt meget i medierne...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.