Af Paw Rytter Byrådskandidat til KV21 Socialdemokratiet Christiansdalsvej 83 Vrå Hvorfor blev Jens Kirketerp Jensen fyret? Det spørgsmål er der...
Læs mereAf Søren Bo Jørgensen Digetvej 28 Uggerby Hej Vestas! Har i adskillige forsøg prøvet at få jeres opmærksomhed. Den larmende...
Læs mereAf Thomas Reinholdt Rasmussen Provst i Hjørring Søndre Provsti Jeg skal ærligt indrømme, at kirkens nedlukning i julen er noget...
Læs mereAf Johan Hermann Rump Sognepræst for Tversted og Uggerby Tversted Præstegård Skagensvej 59 9881 Bindslev Jævnfør referat af 10.03.2021 af...
Læs mereAf Søren Bo Jørgensen Digetvej 28 Uggerby Hej Vestas Kunne godt tænke mig at høre lidt om jeres holdning til...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fødevareminister Socialdemokratiet Selina Juul Bestyrelsesformand og stifter af Stop Spild Af Mad Flemming Besenbacher Bestyrelsesformand i Tænketank...
Læs mereAf Søren Bo Jørgensen Digetvej 28 Uggerby Uanset din holdning til Jens Peter Lunden mener jeg ikke at så dygtig...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri Socialdemokratiet I dag klokken 20.30 er det nøjagtig et år siden,...
Læs mereAf Mette Jensen Koordinator Hirtshals Fiskefestival Jens Jensen, når han tager telefonen - Jens Kirketerp i daglig tale på Hirtshals...
Læs mereAf Anders Hedegaard Hjørring Egentlig lidt underligt, at det ikke er slået større op i vores "Breaking-presse" eller måske i...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.