Af Gitte og Svend Lundsgaard Harevej 2 Nr. Rubjerg Er vi helt uden retssikkerhed , når teknik- og miljøudvalget har...
Læs mereAf Kirsten Holst Ældrerådsformand Hjørring Kommune Aller først tak, fordi der vises interesse for Ældrerådet og dets arbejde i Hjørring...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådsmedlem Dansk Folkeparti Hjørring Kommune Endelig en klar holdning fra en dansk fiskeriminister til det berygtede bomtrawlfiskeri,...
Læs mereAf Nils Rasmus Hansen Direktør og kommunikationsrådgiver Egernvej 37 Nr. Rubjerg Mangt og meget har været skrevet i sagen om...
Læs mereAf Hanne Drejergaard Kjeldsen Jeg sidder ved mit skrivebord og har direkte udsigt til Smidstrupvej 461, som nu er ejes...
Læs mereAf Flemming Møller Mortensen Udviklingsminister og minister for nordisk samarbejde (S) Forestil dig at få tæsk af politi og soldater,...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Socialdemokratiet Kære Allan Christensen – og andre bekymrede fiskere Jeg har læst...
Læs mereAf Lars Husted Bævervej 21 Nr. Rubjerg Sagen om Harevej i Nr. Rubjerg er på flere måder unik. Til forskel...
Læs mereAf Oline Pedersen og Daniell Marcussen Zobelvej 3 Nr. Rubjerg Søren Smalbro (V, formand for Hjørrings Kommunes Teknik og Miljøudvalg)...
Læs mereAf Torben Thomsen Oddervej 17 Nr. Rubjerg Søren Smalbro, teknikudvalgsformand, henviser i sit svar til Lars Husted den 19/1-21 i...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.