Omkring Den Grønne Plads i Hirtshals ser det slemt ud for tiden. Hjørring Vandselskab er i gang med at separatkloakere og samtidig arbejder fjernvarmeselskab og diverse kabelfolk i området.
Der er dog heldigvis lys forude. Arbejdet på Den Grønne Plads og i Hjørringgade øst er afsluttet senest i uge 28. I de kommende uger færdiggøres anlægs- og belægningsarbejder som led i områdefornyelsen, og til sidst forskønnes Hjørringgade med blandt andet siddeplinter og plantekasser i egetræ. Det bliver garanteret så flot.
Kommunen beklager indtil da de gener, arbejdet har medført undervejs og siger tak for tålmodigheden til alle i Hirtshals.
Læs mere om områdefornyelsen her: Hirtshals


