Brugerrådet for Moonshine inviterer tirsdag den 17. juni kl. 16 til 17.30 til et hyggeligt indvielsesarrangement, hvor man markerer åbningen af havnebyens nye kultursted kaldet Moonshine.
Moonshine er et tidligere smedjeværksted, som nu danner rå og inspirerende rammer for kulturelle og offentlige aktiviteter. Her er plads til alt fra koncerter og streetfood-events til workshops og værkstedsaktiviteter – og det er åbent for alle foreninger og organisationer, der ønsker at skabe liv og fællesskab i Hirtshals.

Program for indvielsen
• Tale ved Ditte G. Sørensen, repræsentant fra Brugerrådet (Hirtshals Fiskefestival)
• Musikalsk underholdning ved Biver & Anja
• Gratis fiskefrikadeller og en øl/vand serveret af Brugerrådet
Kom og oplev de nye muligheder i Moonshine – og bliv inspireret til selv at tage del i stedets fremtidige aktiviteter.
Læs mere om Moonshine og hvordan du kan bruge stedet på:
www.hjoerring.dk/moonshine


