Du vil blive en del af en datadrevet marketingafdeling i Hirtshals med kolleger og sparringspartnere i Oslo, som har et højt fagligt niveau, og hvor der arbejdes med digital markedsføring som primært redskab.
Om stillingen:
Dine primære ansvarsområder vil være:
- Planlægning og gennemførelse af salgs- og markedsføringstiltag på web, CRM og i medier
- Produktion og eksekvering af budskaber on- og offline
- Tilrettelæggelse af CRM-flow for alle kundegrupper.
- Vedligehold og SEO-optimering af destinationer og pakkerejseprodukter på web
- Opbygning og eksekvering af kommunikation på SoMe
- Løbende monitorering og analyse af online trafikresultater
- Udarbejdelse af salg- og marketing kvartalsrapport samt bearbejdelse heraf
- Eventuel udvikling af produktportefølje for ferierejser til Norge
Din profil:
Vi forventer at du:
- Har 5-6 års erfaring fra datadrevet marketingarbejde med dokumenterbare resultater
- Har erfaring inden for kommunikation på online og sociale medier
- Har erfaring med dataanalyse fra online og fra medier
- Er superbruger af Office pakken, herunder navnlig Excel
- Er talstærk og har gode analytiske evner
- Arbejder selvstændigt, målrettet og systematisk
- Har gode samarbejds- og kommunikationsevner
- Kan bevare overblikket, er god til planlægning og eksekvering
- Er udadvendt som person samt bidrager konstruktivt til fælles succes
- Kan forstå skandinavisk samt tale og skrive engelsk
Jobtype: Deltid – på sigt evt. fuldtid
Tiltrædelse: Efter aftale
Arbejdssted: Hirtshals
Arbejdstid: 20 timer om ugen
Ansøgning: Din ansøgning og CV sender du elektronisk til os ved at trykke på ”Send ansøgning”
Ansøgningsfristen er 23. marts 2021.
For yderligere oplysninger om stillingen kan der rettes henvendelse til adm. direktør Henrik Renneberg: Henrik.Renneberg@colorline.co
Ansøgningsfrist: 23-03-2021