Danske institutioners mad har fra tid til anden været voldsomt kritiseret for at være af for dårlig kvalitet, fordi der har været sparet for meget på den masseproducerede kost.
Sådan var det imidlertid ikke denne fredag aften, hvor alle aftenvagterne i fællesskab var blevet enige om at handle ind og lave mad fra bunden ved Ældrecenter Lynggården.
Dernæst blev der stegt frisk fisk, skrællet og nye kartofler samt lavet persillesovs med alt tilbehør og serveret jordbær. Beboerne blev tydeligvis også både glade og mætte.
Hatteløft for det initiativrige personale!
Kilde: Ældrecenter Lynggården.


