Mandag landede holdet, der igen i sommer løfter Hjørring Revyen op til nye højder under Vendsyssel Teaters tag, på scenen og uden for, hvor der traditionen tro blev taget billeder.
– Det er et fantastisk godt, sjovt og meget musikalsk hold, der spiller revy på teatret i sommer. Vi har øvet på Folketeatrets Store Turnéscene i Købehavn, og det er gået godt. Det bliver både sjovt og meget musikalsk igen i år, fortalte revydirektør og kapelmester, Henrik Baloo Andersen, ved dagens første præsentation på Vendsyssel Teater.
Vi vil allerede nu advare: Der kommer på NordsøPosten meget mere om Hjørring Revyen 2024.


