Mandag aften var holdet hos Hjørring Sommerspil samlet til læseprøve på til Shrek the Musical. Det var angiveligt en fantastisk aften.
For første gang mødtes nemlig hele castet, hvilket resulterede i en dejlig stemning med både nye og kendte ansigter. Derudover var flere fra systuen, rekvisitten, sminken og andre vigtige folk også mødt op.
Der var en skøn summen i rummet og en tydelig spænding i luften. Især da der for første gang blev læst i manuskriptet og handlingen ligeså stille blev afsløret.
Der er virkelig noget magisk på vej!
Foto: Hjørring Sommerspil.
Link til relateret artikel


