TV2 Nords journalister Jesper Christiansen og Henriette Pedersen blev fredag aften hædret med årets Maren Pris. Den gives for en bemærkelsesværdig og særlig indsats, som i dette tilfælde er afdækningen af den økonomiske misere hos Frederikshavn Havn.
Den skandaløse sag er som kendt endt med en stor milliardgæld til skatteborgerne i Frederikshavn Kommune. Det er vel at mærke den anden pris, som TV2 Nord hiver hjem for afsløringerne om Frederikshavn. De to journalister modtog nemlig i november også Spadestiksprisen.
I år var i alt 10 projekter indstillet til Marenprisen.
Læs hele artiklen her hos TV2 Nord.


