Konservative i Hjørring Kommune har afholdt generalforsamling

Generalforsamlingen blev gennemført under kyndig assistance af dirigenten Palle Møller Jørgensen. Formand Carsten Nielsen og Næstformand Kim Olesen opnåede begge genvalg, og den nye bestyrelse består herud over af Svend Hjorth, Lars Christian Thomsen og nyvalgt Nadia Talaab. Suppleanter til bestyrelsen blev Martin Kirkholm Braun (1.suppleant) og Jan Jensen (2.suppleant). ”Vælgerforeningen har opnået en markant … Læs resten af Konservative i Hjørring Kommune har afholdt generalforsamling