Igennem de senere år har Fjord Line haft stort fokus på proviantering og intern logistik. Vi har valgt at varetage flere opgaver selv, som tidligere har været outsourcet. Vi har blandt andet udvidet vores toldoplag, samt valgt at proviantere udvalgte varer direkte fra lageret. Derfor søger vi nu en logistik koordinator til en nyoprettet stilling, som vil være en del af Warehouse og Customs-teamet, som hører under Supply Chain. Logistikkoordinatoren vil, i samarbejde med resten af teamet, få til opgave at tilsikre:
Afdelingen har ansvaret for, at skibene kan få deres proviant, reservedele osv. ombord. Dertil skal den også tilsikre, at den nødvendige dokumentation foreligger, for at udføre opgaverne efter gældende regler. Der vil være involvering i alle led fra varene bliver købt ind, til de står ombord. Det gør sig gældende for alle Fjord Lines 4 skibe, der sejler mellem Danmark, Norge og Sverige. Det er afgørende, at du har en baggrund indenfor toldområdet, samt en fordel med erfaring med toldoplag og provianterings virksomhed. Faglige kvalifikationer
Personlige kompetencer: I Fjord Line arbejder vi efter fire kompetencekriterier:
Hos Fjord Line vil du opleve:
Hvis du ser dig selv i ovenstående og samtidig udviser: Handlekraft, Ansvar, Respekt og Engagement, så skynd dig at sende din ansøgning (vi forbeholder os retten til at fjerne opslaget før tid, hvis vi har fundet den rette kandidat). For at komme i betragtning til stillingen SKAL ansøgningen sendes via hjemmesiden. Hvis du har nogle spørgsmål til rekrutteringsprocessen, så er du velkommen til at kontakte Warehouse & Customs Specialist, Line Rottbøll ved at sende en mail til line.rottboll@fjordline.com eller på tlf. +45 24 29 95 90. |
|
KIlde: Jobindex.dk.