Af Lars Peter Høgh

Byrådskandidat
Venstre
Tornby
Selv om det ikke nødvendigvis undrer så øsregnede det i går da min nordlige nabo havde fødselsdag.
Resultatet blev et drivvådt flag og en sprunget flagsnor og et nedfalden flag (igen) i går eftermiddag.
Ingen ro fik jeg for straks kl 07.45 i morges havde den sydlige nabo (præsten) flaget oppe i anledningen af påsken og fik på nidkær vis skrevet “sover du” på en SMS.
Men nej, jeg sov ikke men stod og trippede for at få ny flagsnor i Bauhaus.
Hjem, jage med konen, flagstang ned, snor på, flagstang op, flag op og SMS til nordlige nabo: “Du var ikke til megen gavn her til morgen…”
Svar: “Du kunne have pippet og jeg var der som en Ninja..!”
Så en kommentar fra den sydlige nabo “Hvorfor brænder du ikke de snorender?”
Det er muligt Søren Gade taler om psykologhjælp til afgåede folketingsmedlemmer, men hvad med mig?
Godt vi skal til påskemiddag i aften!
Mon ikke den sydlige eller nordlige nabo så passende kan gøre lidt gavn og tage mit flag ned, det er vel det mindste man kan forvente…
Mon de også brænder snorenderne?


