Takket være et ihærdigt arbejde af frivillige og borgerforeningen samt ikke mindst formand Alex Jensen har de fået en helt ny legeplads i Lørslev.
– Jeg fik den udsøgte fornøjelse at klippe snoren og sige et par ord, fortæller det socialdemokratiske byrådsmedlem Carsten Andersen, der også sidder i Arbejdsmarkeds –, Erhvervs- og Uddannelsesudvalget samy i bestyrelsen for Hirtshals Havn.

Borgerforeningen havde i dagens gode anledning også tændt grillen og var fra klokken 11 vært med øl og vand samt de obligatoriske pølser .
– Kig gerne forbi med ungerne. Vi har også et par gode byggegrunde, hvis det kunne friste, tilføjer Carsten Andersen.


