Allerede i komentartråden til Kirsten Laursens debatindlæg om skovsvineriet i kølvandet på de cyklende turister fik både afsenderen og andre fornuftigvis fremhævet, at gæsterne fra Norge altså også bidrager positivt til turismeerhvervet og stemningen her i det nordvestlige Vendsyssel.

Så sent som fredag den 10. juni fik vi således et rigtig opmuntrende eksempel i haven ved De2Stuer i Tversted. Her underholdt musikerne Jan og Judith samt Helge nemlig en stor flok af de feststemte og ganske vist for en dels vedkommende noget berusede turister, som forhåbentlig nu er nået sikkert til Skagen.
Vær velkommen alle norske venner!
PS: Husk bare i farten at få ryddet op efter jer selv.


