Kunne du tænke dig en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver indenfor administration, salg og marketing?. Så er her det rigtige job for dig.
Du vil få en bred kontaktflade både i forhold til opgaver og til kolleger i hele organisationen, og det er vigtigt, at du er servicemindet og omstillingsparat.
Lidt om MarineShaft
MarineShaft er en mellemstor virksomhed med ca. 70 ansatte. Vi er specialiseret i reparation af ror og propellerudstyr for kunder verden over. Vi har værksteder på 3 lokationer i Hirtshals.
Du vil få din faste arbejdsplads i vores administrationsbygning på Jens Munksvej 1. Vi betjener mange
udenlandske kunder, og vi forventer, at du taler og skriver godt engelsk.
Dine opgaver
Opgaverne vil komme fra både administration, salg og marketing.
Administrative opgaver kan være alt fra telefonpasning til bogførings- og ajourføringsopgaver.
For salgsafdelingen vil det f.eks. være at assistere administrativt ved diverse salgsfremstød og være backup for sælgere med diverse opgaver. Marketingsopgaver kan være bl.a. opdatering og hjælp til udarbejdelse af marketingmateriale.
Din baggrund
Vi forestiller os, at du er nyuddannet og har lyst til et job, hvor du afprøver mange forskelligartede opgaver. Kørekort er nødvendigt.
Som person er du en positiv og loyal medarbejder, der med initiativ ønsker at være med til at løse opgaverne samt bidrage til flere og nye aktiviteter Du er dygtig i din formulering både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
Løn og ansættelsesbetingelser
37 timer. Løn i henhold til kvalifikationer.
Vores ansatte tilbydes kantineordning, Sundhedsforsikring samt pensionsordning, og der er gode fællesarrangementer i løbet af året. Ansættelse efter nærmere aftale. Vi venter gerne på den rette medarbejder.
Ansøgning
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, og ser frem til at modtage din ansøgning samt CV hurtigst muligt.
Send din ansøgning til:
MarineShaft A/S
CCO Lisa Hjermitslev
Jens Munksvej 1
9850 Hirtshals
E: job@marineshaft.d