Bestyrelsen for Rakkeby Skovhus fortæller, at foreningen afholder ordinær generalforsamling i Rakkeby Skovhus tirsdag den 25. februar kl. 19.00.
Bestyrelsen oplyser videre, at som noget nyt indkalder bestyrelsen til et formøde kl. 18.45, hvor interesserede kan møde frem og få lidt mere at vide om bestyrelsesarbejdet og om proceduren for evt. at stille op til valg til bestyrelsen.
Bestyrelsen slutter af med at fortælle, at alle er velkomne og foreningen er vært ved kaffebordet.


