Quart Cup 2022 er en stor håndboldturnering i Kristiansand med deltagere fra Alta i nord til Danmark i syd, hvorfra blandt andet deltog pigerne på U17 fra Tornby IF Håndbold.

Ikke nok med, at de deltog, idet de stærke piger fra Tornby IF kunne rejse hjem efter at have vundet Quart Cup 2022. Stort tillykke til spillerne og træner Jamie Michel Jensen!


