Fra tirsdag den 7. februar kl. 09.00 til torsdag den 9. februar kl. 09.00 udfører Hjørring Kommune systemarbejde på nødkald hos borgerne i kommunen.
Arbejdet foregår fjernstyret, og ingen borgere vil blive forstyrret i denne forbindelse. Vi forventer ikke, at arbejdet vil skabe forstyrrelser i brugen af nødkaldet eller kontakten ind til vagtcentralen.
Skulle du som borger eller pårørende alligevel opleve, at et nødkald ikke besvares af vagtcentralen i den angivne periode, kan du kontakte Sygehjemmeplejen på telefonnr. 29 48 30 46.


