Tag med på en sviptur til Norge og vær med til Stavanger Marathon lørdag den 26. august, lyder opfordringen fra Rico Eiersted, som er en af de to indehavere bag Coast2Coast.
Deltagerne sejler fra Hirtshals fredag aften kl 19, hvor aftenen går med spisning og hygge, inden køjen kalder. Ankommer til Stavanger lørdag morgen, hvor bussen bringer os ind til byen.
Løbet starter kl. 9 for marathon og kl. 9.40 for halvmarathon. Efter løbet er der hygge i målområdet, inden deltagerne, hvis man har lyst, spiser pizza på Peppes.
Inden bussen kører retur til færgen kan man lige nå en byvandring og få rørt benene lidt. Tilbage på færgen er det tid til bad og afslapning inden sejrsfoto og middag kl 21.
Deltagerne er hjemme igen søndag morgen kl. 8 i Hirtshals.
Se mere og tilmelding på www.sportstiming.dk/event/11207
Turen er tilrettelagt af Rico Eiersted fra Coast2Coast i samarbejde med Fjord Line og Stavanger Marathon.


