Er du morgenfrisk og tager med toget i Vendsyssel, kan du fredag 29. oktober mellem kl. 6.30 og 9.00 tage en snak om løst og fast med regionsformand Ulla Astmann (S) og Hjørrings Kommunes borgmester Arne Boelt (S) samt og de lokale socialdemokratiske kandidater tl RV21. I samme tidsrum byder Socialdemokratiet i Hjørring på en kop morgenkaffe og et rundstykke på banegårdene i Hjørring, Vrå og Sindal.



Ja, nyd tog og busser, mens vi har dem: De kommende to år vil NT-trafikken i hele Nordjylland stå over for et underskud på op mod 20 millioner kroner, fordi Socialdemokratiet ikke vil være med til at satse på offentlig trafik og på tilstrækkelig vis forebygge passagerfaldet efter corona.