Signalproblemerne ved Banedanmark påvirker stadig togtrafikken. Der er indsat togbusser, og køreplanerne kan findes her:
- BUS75 Aalborg – Hobro.
- BUS75 Aalborg – Hjørring – Frederikshavn – Strandby.
- BUS76 Hjørring – Hirtshals.
NT beklager de gener dette medfører, og håber snart at være på skinner igen.


