Michael Engbjerg (V): Hvordan skaffer vi pengene til de gode ideer?
Af Michael Engbjerg Byrådsmedlem i Hjørring Kommune Kandidat til KV25 Venstre Selvom valget først er i november 2025, er valgkampen...
Af Michael Engbjerg Byrådsmedlem i Hjørring Kommune Kandidat til KV25 Venstre Selvom valget først er i november 2025, er valgkampen...
Af Lars Høgh Byrådskandidat for Venstre KV 25 i Hjørring Kommune Vi bør bringe generationerne mere samme og omtale uddannelser...
Af Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat ved KV25 for Liberal Alliance Hjørring Kommune Hjørring Kommune står over for store valg i...
Af Anders Rydahl-Jensen Byråds- og regionrådskandidat for Venstre Hjørring Onsdag var der møde i økonomiudvalget, hvor Hjørring Sommerspil har ansøgt...
Af Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat for Liberal Alliance Hjørring Kommune Debatten om støtten til genudgivelsen af bogen om bjeskdronningen Signe...
Af Klaus Hjulmand og Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidater for Liberal Alliance i henholdsvis Frederikshavn og Hjørring Liberal Alliance i Frederikshavn...
Af Hanne Drejergaard Kjeldsen Vejbyvej 406 9480 Løkken Det der med at finde den rigtige lovhjemmel viser sig at være...
Af Thomas Klimek Folketingskandidat Socialdemokratiet Hjørringkredsen Jeg nåede det sgu, inden regnen faldt. Hvad nåede jeg? At besejre tjørnehækken endnu...
Af Peter Ernst Sundbæk Kandidat til kommunalvalget Socialdemokratiet Hirtshals er noget helt særligt, og det er ikke kun de fastboende...
Af Karsten Lauritzen Adm. direktør for Danske Advokater Tidl. minister og folketingsmedlem (V) Jeg var selv en hel del år...
Kontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.