Paw Rytter (M): Miljøministeren sparker stolen væk under Hjørring Kommunes forklaringsmodel
Af Paw Rytter Kandidat til KV25 & RV25 Moderaterne Af alle dage valgte miljøministeriet dagen i dag, hvor vi fejrer...
Af Paw Rytter Kandidat til KV25 & RV25 Moderaterne Af alle dage valgte miljøministeriet dagen i dag, hvor vi fejrer...
Af Dan Gaardboe Rueskov Spidskandidat for Liberal Alliance Hjørring Kommune Den 5. juni fejrer vi Grundlovsdag. En mærkedag, der burde...
Af Martin Prentow Byrådskandidat til KV25 Socialdemokratiet Grønnevang 51 Hjørring Mange tak for alle kommentarerne til mit seneste indlæg om...
Af Maj-Britt Rose Olsen Tornby I SKOVENS DYBE STILLE RO... hvor sangerhære bo, Hvor sjælen lytted mangen gang til fuglens...
I dag er det Grundlovsdag. Det betyder, at vi fejrer den lov, der bestemmer, hvordan Danmark skal fungere. Den siger,...
Af Paw Rytter Kandidat KV25 & RV25 Moderaterne I SÆH-udvalget arbejder I på at overdrage plejecenteret Lynggården til regionen. Den...
Grundlovsdag er Grundlovens fødselsdag. Det er dagen, hvor vi skuer tilbage og måske spørger os selv: Passer vi ordentligt på...
Af Diana Kjærulff Nordjysk jordemoder Kandidat til Regionsrådet Søndertoft 9, st tv 9000 Aalborg Da jeg for nyligt deltog i...
Af Anders Rydahl-Jensen Byråds- og regionsrådskandidat for Venstre Hjørring Kommune Alle kronikere bør have samme ret til hjælp og rådgivning...
Af Heidi Hodgson Hegnet 42, Lørslev 9800 Hjørring Jeg har altid haft mine egne meninger. Det er både en gave...
Kontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.