Af Kristian Bøgsted Folketingsmedlem for Danmarksdemokraterne I sidste måned kunne jeg læse i medierne, at to ud af tre irakere...
Læs mereAf Steen Ole Hedelund Jørgensen Journalist, forfatter og foredragsholder, Morild Udgivelsen af bog om landsbyen Morild ved...
Læs mereAf Kristian Bøgsted Fiskeriordfører for Danmarksdemokraterne Der er efterhånden ikke længe til, at fiskeriet bliver ramt af CO2-afgiften. Det er...
Læs mereAf Morten Kirkedal Vendelbo-Listen Det er godt nyt, at Det Konservative Folkeparti har slået om i spørgsmålet om kernekraft som...
Læs mereAf Janne Kjærgaard Mor til J Langt skriv om at være 10-årig skoleelev i Hjørring Kommune. Den 20. november 2021...
Læs mereAf Rasmus Prehn Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Valgt og opstillet i Hjørring Kredsen Selvfølgelig skal pensionsalderen ikke stige i det...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådsmedlem for Venstre Hjørring Kommune Indførelsen af en CO2-afgift pr. 1. januar 2025 er et skridt mere...
Læs mereAf Hanne Drejergaard Kjeldsen Vejbyvej 406 9480 Løkken Er der noget galt med gyllerørsystemet ude i Vejby/Smidstrup? Jeg har de...
Læs mereAf Louise Frilev Byrådskandidat for Venstre Hjørring Kommune For mig er det dybt bekymrende, hvordan systemstatens magt langsomt men sikkert...
Læs mereAf Svend-Erik Andersen Formand i Danmarks Fiskeriforening En gang var fiskeriet noget, alle var stolte af i Danmark. Venstrefløjens husorkester Røde...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.