Af Linda Bom Jeg er pigernes mor, og jeg er sønderknust Jeg tror de færreste kan forestille sig, hvor dårlig...
Læs mereAf Asger Christensen Medlem af Europa-Parlamentet Venstre Den CO2-afgift, der lige nu lægges op til i Danmark, vil skabe en...
Læs mereDEBAT: Uanset hvad man end måtte mene om Bom-sagen, så viser den at børns retstilling er ringere end voksnes. For...
Læs mereAf Frode Larsen (D) og Erik Høgh-Sørensen (UFP) Byrådsmedlemmer i Hjørring Kommune Vi har længe argumenteret for at få flertallet...
Læs mereHer for tiden har jeg tit haft digteren Dan Turéll i tankerne, og ikke mindst mit favoritdigt fra “Onkel Danny’s”...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem i Hjørring Kommune UFP – Uafhængigt Frit Parti Få måneder før familien Boms tre piger i...
Læs mereAf Asger Christensen Medlem af Europa-Parlamentet Venstre I weekenden landede en fantastisk nyhed. Kompensationen for tab af kvoteværdi bliver endelig...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Der har i den senere tid været skrevet og sagt meget om Hjørring Kommunes...
Læs mereAf Laila Vang Andersen Agerledet 10 Hirtshals Byforum har bestemt været fødselshjælper for mange gode tiltag i Hirtshals, så det...
Læs mereAf John Kongerslev Formand for Byforum Hirtshals Vi er i Byforum ganske overvældet over den store offentlige interesse for anskaffelse...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.