Af Mikael Borup Fisker i Hirtshals Kære Rasmus Prehn, Undskyld mig, men hvad f.....bilder du dig egentlig ind? Jeg mener...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Tidligere medlem af Det Etiske Råd Foredragholder Jeg er fra Hirtshals, vendelbo, dansker, europæer og endeligborger i...
Læs mereAf Poul Steenbeek Sognepræst i Hirtshals sogn Asger Højlundsvej 3 Hirtshals Normalt er jeg forholdsvis påpasselig med at udtrykke mig...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for fødevarer, landbrug og fiskeri Valgt til Folketinget for Socialdemokratiet i Hjørring Kredsen Det anerkendte ugebrev,...
Læs mereAf Tommy Sørensen Hjørringvej 299 Sindal "Spis brød til " er et udtryk som rammende beskriver indholdet i en artikel...
Læs mereAf Mette Jensen Byrådsmedlem i Hjørring Folketingskandidat Det Konservative Folkeparti Jeg er rigtig glad for, at du også inviterer til samarbejde,...
Læs mereAf Morten Klessen Folketingskandidat Socialdemokratiet Jeg blev virkelig glad, da jeg på NordsøPosten læste dit indlæg Flere nordjyske politikere i...
Læs mereAf Mette Jensen Byrådsmedlem i Hjørring Folketingskandidat Det Konservative Folkeparti Hjørring Kommune er arealmæssigt en af de største kommuner i landet...
Læs mereAf Jakob Axel Nielsen Folketingskandidat Det konservative Folkeparti Bjarne Laustsen og jeg var begge tilbage i 2005 og 2006 medlem...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals I det gamle DDR var folk lykkelige ved murens fald; men glæden varede kort,...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.