Af Arne Nygreen Gleerup Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Jeg kommer flere gange dagligt i Folkeparken og Svanelunden. Jeg nyder...
Læs mereAf Rasmus Prehn, fødevareminister (S), Claus Jensen, forbundsformand i Dansk Metal, Jan O. Gregersen, afdelingsformand Metal Aalborg, og John Karlsson,...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlem UFP Hjørring Kommune Paradisvej 3 Tolne Blandt andet afviste borgmester Søren Smalbro (V) et forslag...
Læs mereAf Mathias Holger Nielsen Byrådsmedlem Det Konservative Folkeparti Hjørring Kommune Et flertal i byrådet har stemt for Musisk Skole ved...
Læs mereAf Erik Kusk Larsen Småbådsfiskerne Hals Kære Lea Wermelin, Rasmus Prehn & Simon Kollerup Jeg har talt med Bjarne Laustsen,...
Læs mereAf Per Larsen Fiskeriordfører i Folketinget Det Konservative Folkeparti Fiskeriminister Rasmus Prehns (S) egenhændige beslutning om at indføre tvungen kameraovervågning...
Læs mereAf gruppeformand for den socialdemokratiske byrådsgruppe i Hjørring, Mai-Britt Beith, tidligere borgmester i Hjørring, Arne Boelt, og fødevareminister Rasmus Prehn,...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Mennesket er grådigt og vil ofte ikke nøjes med, hvad lokalplanerne tillader ude i...
Læs mereAf Mette Brath Frilandsvej Venstre Hjørring Så sker der igen noget godt for os alle i Hjørring Kommune. Den smukke gamle...
Læs mereAf Torsten Schack Pedersen Medlem af Folketinget Erhvervs- og fiskeriordfører Venstre Før valget sagde Socialdemokratiet igen og igen, at de...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.