Af Jesper Risager Byrådskandidat Lokallisten Hjørring Kommune Jeg forstår ikke, hvorfor Hjørring Kommune ikke er bedre til at hjælpe borgmester...
Læs mereAf Lund Holst Spurvevej 22 Bindslev Vi har fået mange nye beboere i Bindslev og alle er naturligvis velkommen, uanset...
Læs mereAf Mette Præstegaard Byrådskandidat DF Enebærvænget 2 Hirtshals Vi har et udmærket skolevæsen i Hjørring kommune, ikke alene kommunalt ,...
Læs mereDet er desværre ualmindelig svært at forstå, hvorfor det skulle være så vanskeligt efterfølgende at formulere byrådets beslutning onsdag som...
Læs mereAf Tao Lytzen Byrådskandidat Socialdemokratiet Hjørring Kommune Kort fortalt bliver vi færre mennesker i kommune og dermed færre der betaler...
Læs mereAf Erik Krage Spidskandidat Lokallisten N C Jensensgade 5 Hirtshals Jeg bliver flov, jeg bliver skuffet og jeg bliver ked af...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Regionsrådskandidat for Venstre Tidligere medlem af Det Etiske Råd Én af mine hjertesager til regionsrådsvalget den 16....
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Spidskandidat i Hjørring Kommune (DF) Medlem af Regionsrådet, Forretningsudvalget Paradisvej 3, 9870 Sindal +45 5141 8410 Hvis...
Læs mereAf Torben Elling Freelancer Fyrklit Interessant, at Lokallistens Erik Krage's svar på flere vindmøller på havnen i Hirtshals er en...
Læs mereAf Tao Lytzen Byrådskandidat Socialdemokratiet Hjørring Kommune Jeg er direkte blevet frarådet at italesætte mit standpunkt, da det kan skade...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.