Af Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Blomstermarken 20 Støvring I over to år har Søren Pape Poulsen høstet stadigt...
Læs mereAf Kurt Severinsen Skovfyrvej 14 Hirtshals Når man betaler forud for arrangementer hos FOF skal man være opmærksom på, at...
Læs mereFint nok... vi kan blive ved at gøre, som vi plejer... og så bliver det sådan, MEN... Jeg savner et...
Læs mereAf Rasmus Prehn Socialdemokratiet Fiskeriminister Bølgerne har den seneste tid gået højt på debatsiderne her i NordsøPosten. Jeg er som...
Læs mereAf Cathrine Pedersen Schirmer Havpolitisk seniorrådgiver Danmarks Naturfredningsforening Kære fisker Frank Theodorsen. Tak for din kommentar til DN’s debatindlæg om...
Læs mereAf Rasmus Prehn Socialdemokratiet Fødevareminister En aftale med opbakning fra samtlige partier i Folketinget. Det var et hårdt slag for...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen (DF) Indkommende byrådsmedlem, Hjørring Udgående regionsrådsmedlem Paradisvej 3 Tolne Egentlig burde der snart være julefred uden videre...
Læs mereAf Henrik Dehn Andersen Fisker hele livet Nu har jeg igen fået ondt, ikke af uvidenhed, men af at man...
Læs mereAf Bj(Arne) Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratuiet Normalt deler Julemanden julegaver ud, og den gode Julemand i skikkelse af Socialdemokratiet,...
Læs mereAf Lotte Bergh Jensen Horne Så er der igen indlæg om fældning af Lilleheden Klitplantage, havneudvidelse, kæmpevindmøller m.m. Jeg kan...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.