Af Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet Frederikshavnskredsen Blomstermarken 20 Støvring Danmark er en stolt søfartsnation. Det maritime Danmark er...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådsmedlem Venstre Allerede om formiddagen havde vi årets sidste møde i Teknik- & Miljøudvalget, men det var også...
Læs mereAf Thomas Klimek Socialdemokratiet Formand, Arbejdsmarkeds- og Uddannelsesudvalget I dag, fredag d. 3. december, er FN’s Internationale Dag for personer...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen (DF) Indkommende byrådsmedlem, Hjørring Udgående Regionsrådsmedlem Paradisvej 3 Sindal Onsdag bliver det på et åbent møde i...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Medlem af Folketinget Socialdemokratiet I Frederikshavn kommune har mange arbejdet hårdt og længe. Derfor undrer det mig...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå Biogas/metan er mange gange mere skadeligt for klimaet end co2. Ifølge Energistyrelsen svarer en...
Læs mereAf Arne Nygreen Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Nu nærmer vi os den søde juletid. Med masser af god mad...
Læs mereAf Heidi Hodgson Mail: [email protected] Tlf: 28994479 Jeg ved, at jeg er privilegeret, men jeg ved også, hvad det vil...
Læs mereAf Michael Engbjerg Byrådskandidat Venstre Kommunalvalget er vel overstået og ikke mere valgkampagne her. Nu skal det igen dreje sig om,...
Læs mereAf Lone Olsen Byrådsmedlem Hjørring Kommune Regionsrådsmedlem Venstre Mens resten af familien lader op til julehygge hos mine forældre, kigger...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.