Af Arne Nygreen Svanelundsbakken 18, 1. mf. Hjørring Etableringen af trækfærgen i Soppedammen i Hjørring og især den måde det...
Læs mereAf Jens Abildgaard Hjørring Da min kone og jeg flyttede på Nørre Torv i 2000 var der ikke noget juletræ....
Læs mereAf Emil Lyn Andersen Pædagog Tornby Dagens Danmark handler ikke om andet end mink, corona og vaccine. Prøv at skubbe...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fødevareminister Medlem af Folketinget Valgt for Socialdemokratiet Hjørring Kredsen. Vi er udstyret med to ører og kun...
Læs mereAf Mikael Justesen Jeg kan ikke kende mit land og mine landsmænd for tiden. Og -kvinder. Det har ikke noget...
Læs mereAf Claus Mørkbak Højrup Afgående bestyrelsesmedlem i Hirtshals Havn Kommende formand for Sundheds-, Ældre- og Handicapudvalget (SÆH) Medlem af Hjørring Byråd...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen (DF) Indkommende byrådsmedlem, Hjørring Udgående Regionsrådsmedlem Paradisvej 3 Sindal Hvis TV2-dokumentaren om 17-årige Mille Skjold Svendsens forfærdelige...
Læs mereAf Mette Præstegaard Dansk Folkeparti Enebærvænget 2 Hirtshals Lad mig starte med at takke vælgerne for at have sikret Hjørring...
Læs mereAf Anette Bæk Byrådskandidat SF Hjørring I Hjørring Kommune skal der spares 235 mill. over de næste 3 år. Hvordan...
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen Nyvalgt byrådsmedlem (DF) Afg. medlem af Regionsrådet Forretningsudvalget Paradisvej 3 Sindal Jeg vil efter bedste evne prøve...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.