Af Peter Hvilshøj Formand for Erhverv Hjørring Det er en gave til Hjørring, at regeringen har foreslået tre nye uddannelser...
Læs mereAf Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals Jeg tror, tiden er moden til, at alle os, der bor ikke kun...
Læs mereAf Peter Duetoft Byrådsmedlem Socialdemokratiet Hjørring Kommune En dag var jeg i Viborg. Jeg gik tur omkring den smukke domkirke....
Læs mereAf Erik Høgh-Sørensen (DF) Medlem af Regionsrådet i Nordjylland Kandidat til Hjørring Byråd Paradisvej 3 Sindal Det er stærkt set...
Læs mereAf Lone Olsen Byrådsmedlem for Venstre Hjørring Kommune En kort, men dog begivenhedsrig politisk arbejdsuge lakker mod enden og alt...
Læs mereAf Martin L. Petersen Næstformand hos Træ i Byggeriet Massive prisstigninger på en række byggematerialer har fyldt meget i medierne...
Læs mereAf Jan Jensen Tannisbugtvej 107 Tversted Svigermoder på 94 år har nu nået en alder, hvor det var tiden til...
Læs mereAf Jakob Gislund Hasselager 14 Hjørring Inden længe er der snart valg til kommunalbestyrelsen. Her vil politikere fra alle partier...
Læs mereAf Rasmus Prehn Fødevareminister Socialdemokratiet I dag har regeringen bl.a. lagt op til 25 nye uddannelser med ca. 2.000 pladser...
Læs mereAf Thomas Klimek Byådskandidat Socialdemokratiet Hjørring Kommune Venstres byrådskandidat, Mette Brath, skriver i et indlæg dags dato, at ”vi skal...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.