Af Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals Arbejdet med at grave i rapporten om havnens organisation viser, at bestyrelsen har...
Læs mereAf Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals Nu har jeg haft tid til at sætte mig lidt dybere ind i...
Læs mereAf Asger Jensen Byrådskandidat SF Hjørring På lørdag deltager jeg i demonstrationen mod hjemsendelsen af Syriske flygtninge. Jeg opfordrer dig...
Læs mereAf Mette Jensen Konservativt byrådsmedlem Hjørring Kommune Hirtshals Et stærk samarbejde og ambitioner om at sikre lægedækningen for borgerne i...
Læs mereAf Erik Krage N C Jensensgade 5 Hirtshals På byrådsmødet den 28. maj 2021 skal byrådet behandle oplægget til en samarbejdsorganisation...
Læs mereAf Mikael Justesen Regler er gode. Regler er sunde. Jeg går ind for regler. Under den klare forudsætning at de...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Hjørring kommune har udnævnt sig selv som naturkommune, og man vil lade græsset gro...
Læs mereAf Thomas Klimek Tilflytter For atten år siden flyttede en ung mand til Hjørring Kommune, og den dag i dag...
Læs mereAf Søren Smalbro Formand for Teknik- og Miljøudvalget Byrådsmedlem for Venstre Borgmesterkandidat Vi er havnet i en meget ærgerlig situation...
Læs mereAf Dan Andersen Porsevænget 5 9850 Hirtshals Byrådsmedlem for Lokallisten Forælder til børn i SkoleCenter Hirtshals Fodboldspiller i Hirtshals Boldklub...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.