Af Hugo Frank Andersen Født i Mosbjerg Bor i Morild Jeg var i dag på besøg hos en minkavler. En...
Læs mereAf Mikael Justesen Jeg har siddet og læst lidt på Facebook - og det har resulteret i at jeg har...
Læs mereAf Christian Borrisholt Steen Regionsrådskandidat for Venstre Tidligere medlem af Det Etiske Råd I 1996 meldte jeg mig ind i...
Læs mereAf Maja Torp Folketingskandidat Nordjylland Venstre Hvis man skal summere året 2020 op med ganske få ord, så blev 2020...
Læs mereAf Bjarne Hougaard Sognepræst Hirtshals Er det farligt at deltage i gudstjeneste? Det er det indtryk man har fået at...
Læs mereAf Rasmus Prehn Minister for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri Valgt i Hjørringkredsen Socialdemokratiet Kære alle Først og fremmest vil jeg...
Læs mereAf Mikael Justesen Foto: Jan Odgaard. Og det skete i de dage, at der udgik en...
Læs mereKære alle! 2020 bliver godt nok et år, vi ikke lige glemmer foreløbig, den 11.marts, hvor både statsministeren og dronningen...
Læs mereAf Sara Dommerby Toft Sognepræst Tornby Det er som om folk de seneste dage er gået ud fra, at vi...
Læs mereAf Hugo Frank Andersen Født i Mosbjerg Bor i Morild Sidder med min natkaffe. Tænker lidt over dette mærkelige år....
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.