Efter to intense og begivenhedsrige dage med kampe mod nogle af landets bedste skolehold kunne jubelen bryde løs blandt elever og lærere fra Tornby Skole. 5. T gik hele vejen og sikrede sig DM-titlen i høvdingebold ,ubesejret gennem hele turneringen.
Mesterskabet blev afviklet over to dage og bød på høj puls, præcision og nerve i samtlige opgør. Holdet fra Tornby Skole viste fra første kamp et stærkt sammenhold og en imponerende vilje, som bar dem sikkert gennem turneringen og frem til guldet.

Alle havde stor tiltro til elevernes evner, men tog alligevel sine forholdsregler for at holde energiniveauet højt undervejs. Med både opbakning og forplejning i ryggen leverede 5.T præstationer på højt niveau kamp efter kamp.
Resultatet blev en fuldt fortjent Danmarksmestertitel og stor stolthed på skolen. Bedriften understreger ikke blot elevernes sportslige kunnen, men også værdien af fællesskab, engagement og målrettet indsats.

Danmarksmesterskabet i høvdingebold føjer sig nu til rækken af gode historier fra SkoleCenter Hirtshals, og for 5.T fra Tornby Skole vil sejren uden tvivl blive husket længe.
Stort tillykke til Tornby Skole!


