Af Niels Skipper Redaktør Paw Rytters debatindlæg om Hjørring Kommunes byggetilladelse på et angiveligt forkert grundlag har afstedkommet nogle besynderlige...
Læs mereAf Frank Fauerskov Tornby Hvor er det irriterende. For det første nogle elendige journalister, som efterhånden kun i forbindelse med...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå For lidt over to år siden gav Hjørring Kommune byrådsmedlemmet Mette Jensen (C) tilladelse...
Læs mereAf Robert Nygaard Vejbyvej 501 Vrå Der er for tiden mange tiltag i gang for for at skaffe erstatning for...
Læs mereAf Rasmus Prehn (S), udviklingsminister, ogThomas Klimek (S), formand, Arbejdsmarkeds- og Uddannelsesudvalget, Hjørring Kommune. Bag Vrå Højskole ligger den gamle,...
Læs mereAf Mette Præstegaard Enebærvænget 2 Hirtshals Jeg er bisidder for Doris, der mod sin vilje af Hjørring Kommune ved politiets...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Folketingsmedlem (S) Jeg er ikke ekspert, men jeg er født på landet, siddet 24 år i Fødevareudvalget og...
Læs mereAf Rasmus Prehn, udviklingsminister (S) og Karen Ellemann (V), Anne Sophie Callesen (RV), Rasmus Nordqvist (SF), Christian Juhl (EL), Katarina...
Læs mereAf Peder Hvelplund MF Enhedslisten Gruppeformand Gl. Vennebjerg Lige nu forskes der på livet løs for at udvikle en vaccine...
Læs mereAf Lene Bjørn Sørensen Medlem af Radikale Venstre Hjørring Jeg har oplevet en larmende tavshed overfor mig angående de problemer,...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.