Af Per Møller 1.viceborgmester (C) Formand Sundhed-, Ældre- og Handicapudvalget Hjørring Kommune Kulturskole til 35 mill. kroner! Alt i mens...
Læs mereAf Rasmus Prehn (S), udviklingsminister og Daniel Toft Jakobsen (S), udviklingsordfører. COVID-19 rammer hårdt i hele verden, og selvom det...
Læs mereAf Benny Engelbrecht Transportminister Min gode partifælle Bjarne Laustsen har her i avisen spurgt, om jeg kan hjælpe med, at...
Læs mereAf Peder Hvelplund MF Enhedslisten Gruppeformand Gl. Vennebjerg I Kaas i Vendsyssel bor min gode ven Jan. Jan er 69...
Læs mereAf Per Larsen Medlem af Folketinget Det Konservative Folkeparti Hold lige fast. For det her er vigtigt. Regeringen pålagde hele...
Læs mereAf Niels Skipper Redaktør Paw Rytters debatindlæg om Hjørring Kommunes byggetilladelse på et angiveligt forkert grundlag har afstedkommet nogle besynderlige...
Læs mereAf Frank Fauerskov Tornby Hvor er det irriterende. For det første nogle elendige journalister, som efterhånden kun i forbindelse med...
Læs mereAf Paw Rytter Christiansdalsvej 83 Vrå For lidt over to år siden gav Hjørring Kommune byrådsmedlemmet Mette Jensen (C) tilladelse...
Læs mereAf Robert Nygaard Vejbyvej 501 Vrå Der er for tiden mange tiltag i gang for for at skaffe erstatning for...
Læs mereAf Rasmus Prehn (S), udviklingsminister, ogThomas Klimek (S), formand, Arbejdsmarkeds- og Uddannelsesudvalget, Hjørring Kommune. Bag Vrå Højskole ligger den gamle,...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: niels@nordsoeposten.dk
Lavet af Høj Data.