Af Thomas Klimek Medlem af BFU-udvalget Medlem af Økonomiudvalget 2. viceborgmester Næstgruppeformand Socialdemokratiet Hjørring Kommune I TV2Nord kritiserede Konservatives Per Larsen...
Læs mereAf Vibeke Stensgaard Løkkensvej 335, Hjørring. Jeg har været naiv at tro, at vores byråd er valgt til at støtte...
Læs mereAf Søren Bo Jørgensen Digetvej 28 Uggerby Endnu en gang skal vi så til at kæmpe for noget så naturligt...
Læs mereAf Fie Louise Jordansen Kristensen Tidligere ansat ved Hjørring Kommune Jeg var selv ansat i ældreplejen i foråret - dog...
Læs mereAf Palle W. Nielsen skribent på NordsøPosten Ved lørdagens pladebasar i Musiksalen på Vendsyssel Teater kunne man købe masser af...
Læs mereAf Linda & Henrik Bom Endnu en gang føler man sig trådt på af Hjørring Kommune og byråd. Denne gang...
Læs mereAf Christian Friis Bach Medlem af Folketinget, valg i Hjørring. Danmark er et grønt foregangsland og Nordjylland går foran. Fra...
Læs mereAf Alexander Holm Selvstændig erhvervsdrivende. I Danmark er stenbiderfiskeriet på ingen måde, hvad det har været. I 1990 fangede de...
Læs mereAf Kristian Bøgsted Fiskeriordfører for Danmarksdemokraterne Jeg bliver nødt til at sige det igen: hvor er det vildt at de...
Læs mereAf Hans Dam Munkebrovej 48 Løkken Børglum Kloster har udviklet en vision om at blive UNESCO-verdensarv, og tanken virker helt...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.