Af Jes Bastholm Hjørring Jeg har været medlem af socialdemokratiet i omkring 35 år, jeg har været valgt for partiet...
Læs mereAf Frode Larsen og Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlemmer for henholdsvis Nye Borgerlige og Uafhængigt Frit Parti Hjørring Kommune Planen ”Hjørrings skoler...
Læs mereAf Betina D. Jensen Bestyrelsesformand Vendelbohus Jeg blev i mandags ringet op af Nordjyske, som havde opsnappet, at vi har...
Læs mereAf Mette Brath Hjørring Er Hjørring stor nok til alle kulturelle tilbud? Er vendelboer kulturelle nok til at komme op...
Læs mereAf Lone Marie GRIB dig selv… …når livet vælter dig… Når du kommer ud af et af livets stormvejr, så...
Læs mereDebat: Havnen stak byrådet blår i øjnene, da den bad byrådet godkende en ansøgning om 194 millioner fra EU. Under...
Læs mereDe seneste dage har vores dagsordenspunkt omkring opgradering af lys på stadion forståeligt - fyldt meget. Så sent som i...
Læs mereAf Kristian Bøgsted MF og fiskeriordfører Danmarksdemokraterne Danmarks Naturfredningsforening er nu kommet med en kampagne om havmiljøet, og igen igen...
Læs mereAf Frode Larsen og Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlemmer for henholdsvis Nye Borgerlige og Uafhængigt Frit Parti Hjørring Kommune Selvfølgelig skal der...
Læs mereAf Per Møller Byrådsmedlem i Hjørring Kommune, bl.a. 1. Viceborgmester, formand for Arbejdsmarkeds-, Erhvervs- og Uddannelsesudvalget. Regionsrådsmedlem i Region Nordjylland....
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.