Af Kresten Drejergaard Biskop emer. Odense Som det er tilfældet hver sommer, har jeg også i år tilbragt nogle dage...
Læs mereAf Frode Larsen og Erik Høgh-Sørensen Byrådsmedlemmer for henholdsvis Nye Borgerlige og Uafhængigt Frit Parti Hjørring Kommune Hjørring skal ikke...
Læs mereAf Bjarne Laustsen Maskinarbejder og MF (S) Blomstermarken 20 Støvring For nyligt fik jeg en invitation fra Dansk Metalarbejderforbund i...
Læs mereAf Tommy Sørensen Hjørringvej 299 Sindal Rædslen blandt Folketingets medlemmer og hos de ansatte på Christiansborg for muslimsk terror sitrer...
Læs mereAf Michael Harritslev Skoledistriktsleder Hjørring Kommune Allerede i overskriften vil jeg postulere, at den overskrift for nogen rummer en provokation....
Læs mereAf Thomas Klimek Medlem af BFU-udvalget Medlem af Økonomiudvalget 2. viceborgmester Næstgruppeformand Socialdemokratiet Hjørring Kommune For enden af ethvert skole- og...
Læs mereAf Bente Jungquist Kranken 7 Hirtshals Beboerne i området omkring ”projekt HØJHUS” har modtaget skriftlig kommunikation fra Hjørring Kommune, Teknik...
Læs mereAf Theis Magle Det Radikale Venstre Niels Jensens Vej 5 Vrå Nordjylland har altid været stærk repræsenteret med mange gode...
Læs mereAf Svend-Erik Andersen Formand for Danmarks Fiskeriforening I løbet af sommeren har Politiken stillet spørgsmålet: Hvor er fiskene blevet af?...
Læs mereAf Lone Marie GRIB dig selv… …når livet vælter dig… Du er storslået Der findes kun én som dig. Du...
Læs mereKontakt Niels Skipper for priser angående annoncering.
Du kan bruge e-mail adressen nedenunder eller benytte vores kontaktformular ved at klikke her.
Mobil: 28 74 27 48
E-mail: [email protected]
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.
© 2025 – Vedligeholdes af Mediehuset Hirtshals.